CRM

CRM

CRM integratie

Met de CRM module is het mogelijk om je CRM of een ander informatiesysteem te koppelen met jouw telefonie. Door het koppelen van telefonie met andere gegevens uit de CRM kan efficiënter gewerkt worden. Het is bijvoorbeeld mogelijk om in één oogopslag te zien wie er belt, of zelfs met een druk op de knop de juiste klantkaart te openen en direct te zien wat de status van het dossier is van de beller.

Hoe werkt het?

Zodra de contactgegevens gekoppeld zijn, krijg je een popup op je computerscherm te zien wanneer je gebeld wordt. Je toestel gaat over en je kunt exact in je scherm zien wie er belt. Als je systeem het ondersteunt dan wordt de juiste klantkaart geopend van de beller.

Het is tevens mogelijk om een willekeurig telefoonnummer in je scherm te selecteren en vervolgens met 1 druk op de knop het nummer daadwerkelijk te bellen. Sommige CRM-systemen laten toe om rechtstreeks te bellen vanuit het pakket. In de onderstaand logo overzicht kun je vinden of jouw pakket ook tot de standaard mogelijkheden behoort.

Voordelen CRM integratie

Efficient werken
Nooit meer het verkeerde nummer overnemen of drie keer controleren of de ingetoetste nummers kloppen. Met de click to dial functie gaat bellen vele malen efficiënter.

Klantvriendelijk
Klanten waarderen een bedrijf dat hen snel en goed helpt. Waarom zou u nog om een klantnummer of adres vragen als er mogelijkheden zijn om direct een klantenkaart pop-up aan te roepen bij een inkomende oproep?

Minder fouten
Per ongeluk een pakketje naar mevrouw Janssen in plaats van Mevrouw Jansen sturen is verleden tijd. Omdat het systeem automatisch de klantenkaart toont, kunnen medewerkers geen fouten maken door een order aan te nemen op een verkeerde naam. Dit bespaart kosten voor het bedrijf en frustratie bij klanten.

Fijner werken voor uw werknemers
Niemand houdt van onnodig werk verrichten. Met één klik een klant bellen is vele malen efficiënter dan het nummer zelf over te moeten typen. Al gaat het om één belletje per dag, er gaat niets op tegen het gevoel van eenvoud.

Voorwaarden

     De gebruikers moeten een Windows PC hebben. (op dit moment werkt de crm applicatie nog niet op MacOS of Linux systemen)
    De contactgegevens die in het CRM/informatiesysteem staan, moeten op een manier geëxporteerd kunnen worden. Dit kan met een ODBC-koppeling, met CSV-bestanden of met een directe koppeling.
Share by: