Voordelen CRM integratie
Efficient werken
Nooit meer het verkeerde nummer overnemen of drie keer controleren of de ingetoetste nummers kloppen. Met de click to dial functie gaat bellen vele malen efficiënter.
Klantvriendelijk
Klanten waarderen een bedrijf dat hen snel en goed helpt. Waarom zou u nog om een klantnummer of adres vragen als er mogelijkheden zijn om direct een klantenkaart pop-up aan te roepen bij een inkomende oproep?
Minder fouten
Per ongeluk een pakketje naar mevrouw Janssen in plaats van Mevrouw Jansen sturen is verleden tijd. Omdat het systeem automatisch de klantenkaart toont, kunnen medewerkers geen fouten maken door een order aan te nemen op een verkeerde naam. Dit bespaart kosten voor het bedrijf en frustratie bij klanten.
Fijner werken voor uw werknemers
Niemand houdt van onnodig werk verrichten. Met één klik een klant bellen is vele malen efficiënter dan het nummer zelf over te moeten typen. Al gaat het om één belletje per dag, er gaat niets op tegen het gevoel van eenvoud.